Pages

Tuesday, October 16, 2012

Perodua Kancil Dihempap Pokok



Assalam...

Dah lama aku nak tulis entry ni. Tapi aku tiada kesempatan untuk menulis kerana kekangan masa yang tidak mengizinkan. Macam ni ceritanya secara ringkas.



Kejadian ini berlaku pada 25 Ramadan 1433H bersamaan dengan 14 Ogos 2012 yang lalu.Aku meletakkan kereta kancil aku di parking taman tasik di Seremban Jalan Dato Hamzah.Pukul 3 petang aku dikejutkan dengan menerima berita pokok tumbang di parking taman tasik. Hati aku berdebar kerana aku meletakkan kereta di sana kerana parking di pejabat aku kerja memang terhad. Terkejut ju\ga aku dibuatnya kerana salah satu darinya yang terlibat adalah kereta Kancil. Kereta aku adalah yang paling teruk. Difahamkan 9 buah kereta terlibat dalam tragedi ini. Kereta aku ni sekarang tersadai di bengkel kereta jalan Seremban-Tampin.

Aku sertakan gambar untuk tatapan anda semua.












No comments:

Post a Comment