Pages

Friday, October 19, 2012

Bandar Sri Sendayan



Saban hari, kita lihat harga rumah di Malaysia ni semakin lama semakin meningkat. Dan sebagai manusia yang mempunyai kemahuan untuk memiliki rumah sendiri akan mencari rumah untuk dibeli mengikut kemampuan. Harga rumah di bandar besar seperti Kuala Lumpur sudah melambung terlalu tinggi. Jadi memasing perlu mencari rumah yang berada jauh di luar Kuala Lumpur untuk memiliki kediaman sendiri ini. Keadaan ini berlaku pada yang baru mula bekerja seperti saya sendiri. Jadi pada masa sekarang ni Bandar Sri Sendayan yang baru dibuka menjadi pilihan kepada pembeli untuk mencari rumah sendiri seperti yang diinginkan. Saya sendiri pon boleh dikatakan agak lewat juga mencari rumah Tetapi keadaan berubah apabila rakan opis lama mengajak aku pergi ke showhouse di sana. Al-hamdulillah saya dapat juga memiliki rumah di sana walaupon tidak sebesar mana.


Buat yang ada impian nak beli rumah terutama area seremban atau negeri sembilan, boleh la tgk2 rumah kat Bandar Sri Sendayan. township yang baru di negeri sembilan. reka bentuk rumah yang moden dan luas. tak caya, jom tgk jenis2 rumah yang ada dan sedikit speksifikasinya:-

Bandar Sri Sendayan ini terletak bersebelahan dengan Seremban 2. Lokasi BSS ini agak strategik la juga sebab berhampiran dengan KLIA, Bandar Enstek, KL dan sebagainya. Difahamkan BSS ini dibangunkan oleh syarikat Matrix Concept.

Oklah jom kita tengok model dan jenis rumah yang terdapat di sana.





















Helonix



kichen kabinet di show house

Projek Matriks Concept yang terbaru


4 comments:

  1. bro..ni semua era mane..nusari bayu ke nusari aman..sy mg skrg duk plan nk bbeli umh area sedayan..

    ReplyDelete
  2. beli rumah apa? ni rumah ada yg nusari aman dan ada rumah nusari bayu...

    ReplyDelete
  3. ada rumah untuk dijual tak area nusari aman ? nak beli rumah kat situ tapi owner tak kenal pula...

    ReplyDelete
  4. I for all time emailed this webpage post page to all my associates, for the reason that if like to read it then my friends will too.

    ReplyDelete