Pages

Thursday, March 27, 2014

MH370 - UNTUNGNYA MEREKA BERADA DI DALAM PESAWAT MH370 YANG HILANG TU


Setiap hari entah siapa yang doakan kita. Kalaupun kita pergi... Berapa doa yang di kirim untuk kita disana. Namun bertuah bagi mereka yang berada di dalam pesawat MH370 yang sampai saat ini hanya boleh di klasifikasi sebagai HILANG sebab masih tiada bukti yang jelas, hanya teori & analisis dari pakar Britian sahaja yang mengesahkan ia berakhir di lautan hindi.


Sungguh aku cemburu dengan kamu semua.. Kamu sangat bertuah. Sejak kehilangan kamu, berjuta manusia mendoakan. Bila kau di sahkan terkorban.. Banyak airmata tumpah & banyak jugak al fatihah di hadiahkan. Sesungguhnya kamu adalah insan2 terpilih. Andai benar kamu terkorban.. Maka syahid la bagi mu (bagi yang muslim).


Pada waris2 mangsa... Hapuslah airmata. Mati itu pasti cuma kita tidak tahu dimana & bagaimana. Mereka akan jadi sejarah yang kekal dalam ingatan berjuta insan.

Pada lautan hindi luas terbentang, Jika kau ingin menyimpan jasad mereka, cukuplah sekadar beri petanda yang nyata mereka kini sedang beradu dalam dakapanmu. Ya Allah.. sesungguhNya kau lebih mengetahui segalanya.. Berilah kami sedikit petunjuk agar kami tahu hidup atau mati mereka. Biar jelas segalanya tiada lagi spekulasi atau teka teki.

Petikan: networkedblogs.com

No comments:

Post a Comment