Pages

Saturday, December 24, 2011

Facebook Timeline kembali ke Facebook Profile




Hai...semalam masa aku usik-usik aku punya facebook, aku sengaja cuba-cuba untuk menggunakan facebook timeline seperti yang dihebohkan. Mulanya macam menarik,  sebab tengok kombinasi gambar yang dihasilkan.Macam blog pon ada juga rasanya bila gunakan facebook time line ni.












Bila dah cuba jadilah macam dalam gambar di bawah ni.Tapi bila diservey keseluruhannya facebook timelime akan membolehkan orang lain untuk melihat posting atau apa saja yang kita sharing awal-awal menggunakan facebook. Jadi aku cuba cari kaedah untuk kembali ke Facebbok Profile. Setakat ini masih belum berjumpa lagi. Lagi satu bagi aku Facebbok Timeline ni memeningkan kepala aku nak menggunakannya sebab nampak macam berserabut dan tidak kemas. Tapi aku rasa Facebook Timeline ini adalah pembaharuan yang cuba diketengahkan oleh penciptanya, Mark Zuckerberg untuk tahun 2012. Mungkin ramai yang suka dan ada yang tak suka dengan Facebook Timeline ni. Ada cara tak agaknya nak kembalikan Facebook Timeline ke Facebook Profile?

Paparan FB aku guna Facebook Timeline yang tak best

No comments:

Post a Comment