Pages

Thursday, December 22, 2011

Rumah Seri Pajam ( Part 2)



As salam...

Seperti yang dijanjikan, hari ini aku sambung entry sebelum ini mengenai Rumah Seri Pajam (Part 2). Sesiapa yang masih belum tahu pasal entry Rumah Seri Pajam (Part 1) sila  'klik kat sini'. Jadi selepas sarapan pada hari Ahad yang lepas, tanpa berlengah masa aku pon bergerak ke Seremban. lebih kurang pukul 11 pagi. Aku sampai sana pukul 12.30 tengah hari. Jadi aku pon terus ke khemah yang disediakan dan makan...heheh....




Kawasan rumah ni dari jalan besar lebih sekilo lebih jugakla..Mula-mula masuk, jauhnya ke dalam.Tapi betulla dengan konsep iklannya. Buka 'zip hutan' jumpa kawasan perumahan...Kawasan perumahan dia berbukit dan berangin. Jadi memang sejuk jugakla sebab dikelilingi oleh hutan simpan di belakang.Model rumah yang ditawaekan oleh Seri Pajam di Nusa Intan ini ialah Olive 1(3 bilik tidur, 2 bilik air) dan Olive 2 atau dikenali juga sebagai Olive Ekstra kerana ada 4 bilik tidur dan 2 bilik air. Saiz yang ditawarkan untuk kedua-dua model ialah 22" x 70 ". Ok jom kita review gambar yang aku ambil pada hari itu.


Jalan masuk dari jalan besar

Sudah ada lampu isyarat


Macam highway jalan masuk eh..



Jalan masuk

Banyak juga kereta yang ada






Anggota RELA yang bertugas

Rumah Olove 2, berbukit ke bawah

Maskot Seri Pajam

Add caption

Pintu masuk Olive 1

Pengunjung yang datang melawat



Pandangan dari tepi rumah Olive 2

Belakang Olive 1


No comments:

Post a Comment